Göteborg

Efter jobb måndag till onsdag så var är ha ledig fram till i mån! 

Fixade pass till oss alla i torsdags, barnens blev bra men mitt haha jaja tur att det inte tittas på så ofta! 

Sen lämnade vi kidsen hos farmor o farfar där de sov hela två nätter! Tack för att vi kunde åka i väg❤️ 


Jag o honey drog till Gbg för härlig egentid!

Sov på gotia Towers o denna gången fick vi ett rum på 26 våningen! Högt men det är så najs! 

Tränade tillsammans och tog det lite lugnt på rummet innan vi svidade Om och gick o käkade på vårat Texas long horn! Det är liksom vårat kärleks ställe😍 var proppmätta sen men det slank ändå ner en glass för mig och milkshake för S! Sen gick vi tillbaka till hotellet, låg och läste och somnade tidigt!

Fredagen startade vi i gymmet sen åt vi sån god frukost ända minuset var att jag satte i halsen så vida pass att ja var tvungen o spy lite 😕😁 

Sen fräschade vi till oss och surpricade Figge o Johanna som skulle bo på samma hotell! Figge blev överraskad haha han som har slutats att ta med pass o allt! 

Sen delade vi oss så jag och Johanna gjorde stan på egen hand! Hittade en del tex en bikini, tights och en tjusig hatt! Sen blev det en massa till kidsen 😜

Sen tog vi oss en öl på vårat run innan vi drog till ett hamburgerställe som var coolt och vilka burgare😃
Mysigt och käka tillsammans i lugn o ro! 

Mådde typ illa efter allt matintag så somnade hyfsat! Dock var S lite snurrig haha vaknade av att någon knackade på dörren till vårt rum! Märker att S inte ligger brevid mig utan han har gått i sömnen och blivit utlåst😂😂 sjuka är att han hade med sig sin mobil!


Lördagen blev det god frulle utan hostattack 👍 sen drog vi hem till våra små❤️
De hade också haft det härligt!


I dag kommer Johanna o Figge o barnen hitt för trivsel!trevligt!












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0