God morgon

Blä vilken natt, Bonnie har sovit oroligt o krånglat. Sen när hon äntligen somnade ja då vaknade Wille kvart i fem o har inte somnat om så nu sitter vi i soffan! 

Tur att man är ledig i dag!


Helgen som var gick snabbt!

I fredags kväll hade vi vinkällare borta hos Carro med lite andra mammor här från kaxholmen som jag lärt känna igenom dagis! Himla trevligt!

Satt i deras uterum och smuttade på vin o käkade ost o kex!

I lördags var det dags för kalas för mig o Wille! Han fick en massa fint och ja med😀 vi käkade korv o sen blev det chokladbollar o kex! Lyckat!

I söndags blev jag firade på mors dag av familjen😍 fick tre nya trosor!

Sen drog Simon ner för att åka på liten överrasknings tripp för sin mammi! 

Jag o barnen åkte till Olsbo o hängde käkade god match kollade in hönorna och korna! 

Denna vecka väntas jobb alla dagar utom i dag...



Ha de gött!!



Fixade frillan med..



Och lunchade med denna pingla!


Var på dagis fest!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0