God morgon

God morgon Wille vaknade nu vid halv sju, lite små seg är man då allt! Så nu ligger vi i Bonnie säng han med paddan o jag med telefonen 😂😃


Helgen har varit lugn o skön! I lördags hängde vi i skogen med våra dagismammor o kidsen var nöstan som ett dagis! Har ju turen o lärt känna Carro som är redigt bra på djur o natur så i lördags byggde vi ett ekosystem i en flaska! Roligt o kidsen tyckte det var kul!

Sen fikade vi o lekte innan vi gick hem! Spenderade kvällen i soffan med min kärlek❤️

I går var jag o Bonnie på bio, hennes första gång på bio😃👌 vi kollade biet Maja mysig film. Bonnie pt en massa popcorn o verkade trivas ypperligt! Mysigt med lite egentid med min lilla sessa😍 

Blev klar med målandet i vårt gästrum med har målat en vägg o garderoberna i vitt! Blev 👌 tänk vad lite färg kan göra! Nu blir det o rensa ut innan det ska läggas i i garderoben igen! 

Sen ska rullgardin upp o lite andra grejer på väggarna! 
Efter Bilder kommer!

I dag är ja ledig men ska in på möte med chefen ska bli intressant!

Förkylningen hänger i men kan andas lite bättre nu så i dag blir det träning😃✌🏽️

Puss hej




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0