Tatto

I går var det dags igen👍 va och tatuerad mig på underarmen! Blev lite blommor o en hand! Så nöjd👌

Har en till tid i november sen hoppas jag min arm ska vara klar😃

I går på eftermiddagen hängde vi med våra bffs på österängen, lekte o stimmade gjorde de små medans vi stora mest tjötade om det mesta! Var o hämtade mat på liban deli men rycker det har blivit dyrt 😁 de hade höjt priset ännu en gång! 
Jaja men gott var det!

Hade en lugn kväll när vi kommit hem o kidsen somnat, kollade på tv o la mig tidigt!

 Clabbe var här och hängde med S i musikrummet 😃

I dag blir det förmodligen loppis vid pingstkyrkan o sen handla inför veckan! O en redig myskväll med min fina familj❤️❤️❤️












👌👌👌👌






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0