Oro o tränings stopp

Ja vad ska man börja.

I måndags hade jag fått tid till att kolla upp mina revben som jag haft ont i på ena sidan, har upplevt att det tagit emot på ena sidan o även känt obehag när ja legat ner.

De kunde inte veta var det var men de märkte att min mjälte var svullen vilket oftast verkar tyda på infektion! Så nu har jag tagit en massa prover så får vi se om de visar något. 

Får inte styrketräna något nu vilket känns tråkigt då jag hade kommit in i sånt flow😕 men får ta promenader!

Blev så himla låg i tisdags allt bara sköljde över mig😔 oron över vad det kan vara, allt jobbigt som varit kring Bonnies framtida skolgång o massa stress på jobbet! 

Så har varit hemma i går o ska bara ha en bara-vara-dag i dag med😃 Behövligt!

Ligger i sängen med Wille o myser❤️

Ha en bra dag❤️❤️



Min familj = världens bästa 😍❤️



Mitt hjärtesnöre som finns i alla lägen❤️ tack ❤️


Kommentarer
Postat av: Pappa Simon

Kyss

2016-02-04 @ 06:51:44
Postat av: Carina och Peter

Vi tänker på dig ❤️

2016-02-04 @ 10:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0