Teckenspråk och Mia skäringer

God morgon mina bönor!

Måndag och ledig dag för båda kidsen, Bonnie har studiedag så passande efter en helg med fullt ös! 

I helgen har vi varit på ädelfors Folkhögskola där det har varit teckenspråks helg för familjer. Tror det var vårt 4de år och barnen tycker detr så kul! 

Vuxna kör lektioner och man har förhoppningsvis lärt sig något 😁 barnen är. I olika grupper beroende på ålder! 

På lördags kvällen var det den vanliga tacosen och sen tipspromenad och familjen Ekman / oskarsson kammade hem tre vinster 🙋🥈 jag vann en mugg och barnen stämpelpennor så de var nöjda! 

Bra helg! 

Förra helgen var jag o Anna på Mia skäringer och vilken show visste inte att hon sjöng så bra 😍  den var rolig, sorglig och tänkvärd! Innan det käkade vi libanes käk🤗 

Magen växer och jag blir tyngre men inte många veckor kvar nu 🤰 kämpa kämpa ☺️


Nu ska jag väcka Bonnie och ta tag i denna dag! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0