onsdag

Hej hopp...


B ligger o sover, gött för henne då hinner jag greja en massa=) Eller det blir ju inte så mycket gjort när man sätter sej här!!

Idag har det varit en lugn dag, vi gick upp vid åtta tiden (missade BB)och åt lite sen vi nio somnade hon till lite innan elva.. Ja passade på o powernappa jag med=)

Sen vid tolv tiden klädde vi på oss o vandrade ner till stan o träffade Sofia för att köpa present till ****** och *****!! haha.. tror dom kommer bli glada=)
Ushh var lite läskigt att gå in i en affär med Bonnie men det var bara en kortis sen var det inte så mycket folk..
Bonnie belönades med två hattar (som lever så roligt) men dock så tyckte bara jag att hon skulle ha kvar den ena.. Än så länge bestämmer jag=) Och 18 år till!!


Det blev ingen längre promenad i dag för det blåser för mycket, går ju typ inte att köra barnvagn då!!!
Ska försöka komma ut själv i kväll.. Monsterpromenad kanske?!


tack o hej..


















Världens sötaste!! Om ni frågar mej=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det tycker vi blir bööööögigt!



Världens sötaste tycker jag med!

Fast M är inte så ful hon heller =)



KYSS /E =)

2011-05-25 @ 17:38:15
Postat av: Sofie

Bonnie funderar alltså över hattvalet! :)

2011-05-25 @ 18:34:14
Postat av: Pappa Simon

Hon ser väldigt fundersam ut på första bilden. Bra Hattval.



Hatten är din!



http://www.youtube.com/watch?v=MT9ZNJ2YS64

2011-05-26 @ 07:22:16
Postat av: becca

hur söt får man va då?? :)

2011-05-26 @ 09:27:39
Postat av: zandra

men så söt hon är =)

2011-05-28 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0