hungrig..

.. ja va har inget normalt sug.. just nu är jag bara sugen på makaroner och smör?!! Jag vill ha en man som eventullt är kock eller kan laga mat bra så jag slipper! Jag vet en men han är ju dum i huvudet, men man kankse ska överväga det man får i allafall god mat eller??
 ja ja. Har precis varit och fixat kussarna nu.. gick mycke bra för Anna och hennes galning till häst=)
Jobbet gick som de brukade perfekt. Kan inte säga att jag gjorde mest i dag gick mest runt och lalade.  Det är skön stämning på jobbet nu , när hon har slutat. Fast om ett tag kankse jag saknar henne?! Jag kan i allafall säga att jag saknar hennes förråd av tuggummin=)
Hoppas på vinst för hv i dag då blir det glada miner på jobbet i mån plus att jag kanske får följa med någon gång denna säsongen=)

Nu ska jag kolla på dom stora familjerna på tv och tänka på att tre barn nog kan räcka i framtiden=)
 puss

obs jag blir generad när "killar" kliar pung framför mej.. skämms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0