lördagsgott eller??

Sitter hos mamma o pappa nu mår sådär, har ätit en familjepizza o jag åt nog lite för mycket.. det är inte ok.. Huttis sov hos oss i natt han fick det mysigt i soffan=)

Dagen i går var bra ingen otur vad jag vet! var på jobbet en sväng sen drog jag o fick massage och fick lite ångest att jag inte kan säga nej usshh men sån är jag! Sen mötte jag upp linn o jennie för en fika det var trivsamt=)

Gick hem o duschade varmt eftersom det var så himla kallt i går blev ju till och med rök när man andades=/ Vintern är på G har inte riktigt förståt det än tror jag..

Sen hämtade jag sofia för en lite tripp hem till mej sen drog vi till Emilias o kennets himla fina lgh, där bjöds det på exlusiv mat och lite skvaller från annan bygd!! orättvist!!

Kom aldrig riktigt i gång för att tagga utgång, men sen var tille tvungen att dra hemma för att agera buffe. Så vi (sofie o sofia o jag) åkte med till stan för att festa till det hemma hos mej..

Sen blev det olearys det var kul för det mesta, men det är jobbigt när det blir missförstånd och att det känns som folk måste hävda sej fuck off..

sen träffade jag min smurf där sen gick vi hem... o sov..

känner mej lite som ett bi med är trött på det mest så att säga vill helst bara vara sju år o inte ha en massa måste.. bara att man ska vara i säng i tid!!!

happy me. com

nu ska ja dra röva i grus o komma på vad jag ska göra med kvällen..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0