tisdag

har inte hunnit skriva men nu kommer det några snabba rader!

I lördags skulle ja o mickan haft en trevlig utgång, men efter att jag hade kommit på att hon inte har råd att gå ut, så stannade vi hemma. Åkte ut till henne i bankeryd och kollade på två filmer ( mickan på en!) en va asbra den andra sög.

Söndagen tillbringade jag ute hos mor o jafar med lite fia spel och mycket god mat.Plockade även med en massa päron och plommon hem så gott.. ej besprutade med massa skit ev bara flugskit! haha

I går var ja o red med anna och hatade min telefon som inte ville fungera när jag behövde den som mest...

Idag har jag lagat tre mat lådor så nu slipper jag det! har även städat så nöjd. Emilia gick hem för en stund sen vi tog en mysig promenad och hatade en gamla diskmaskin mycket.. 218 kr hallo??

 

nu ska ja dra mitt strå till stacken.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0