update

fredag: Jobbade hårt ( som vanligt)hem vila sen bowlade jag med några från jobbet kom typ sist!!

Lördag:Jobbade hela dagen sen kom sofia o hämtade mej , vi åkte hem o åt köttfärssås o spagetti som min älskade hade gjort, sen yrrade jag runt sofia satt vi datorn och smurf kollade hockey och dom vann uschh vilken rysare. Sofia åkte och ja skjutsade smurf till fest.

Sofie kom o besökte mej o trivdes hände inte mest vilket var skönt!! Försökte sova men det gick sådär smurf kom hem. Jag grät lite vet ej varför haha

Söndag: Frukost fikade med alina, sen till tommy och annie och käkade årets första grillat mums! Blev sugen på hus, det var ju så fint!! var trött sov och kollade på wallander.

Måndag: var på kurs lyssnade på en speedad man fattade typ inget. Åt mycket god mat! Hem byta om sen till hästarna, sen till olsbo o byta däck så nu är det klart. Hem sen dusch sen sovläge=)

i dag blir det mest lugna gatan sak över till lghn oc kika lite sen blir de dom desperata fruarna!!


Gratttis till min älskade vän Nyfen som har fått sej en liten tös=) kärlek till er kyss


nu ska ja greja puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0