friday baby=)

nu är helgen äntligen här och första veckan av matte är klar bara fyra kvar=/ gjorde mitt första prov i dag , det var två frågor fick ett poäng av två!! bättre än inget=)

i går var det klubb kväll med chicksen hos sofie, vi åt macka och sen en samrrig tårta. Frågan är varför man alltid ska ta en bit till när man redan äör mätt och sen må dåligt över det fy o ushh..

Emilia blir bara större o större men snart är det dags längtar jag med hahha

nu ska ja åka till hästarna en sväng med anna , sen blir det libanes käk och soffan!! blir så trött av att behöva tänka är ju inte van vi det!!!

jag och smurf har även bokat resa till egypten i sommar here we come det blir tårtbuffe och jäsning i solen götttttttt...

Har även fått en underbar present av linsen biljett till pink och takida i sommar.. fuck vilken bra semester ja kommer få=)

i mån ska jag klippa mej så jag inte förfaller helt =/

sov gott och nu ska ja smyga på smurfen som sover i soffan?!

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0