liten uppdate=)

Nu har landat på slottsgatan igen, hade det väldigt skönt i Halmstad även om vädret inte var så bra!! Vi blev riktigt bortskämda med god mat, så gullig är S mormor!!

Vi var i allafall nere o kollade på havet och jag kände även men badkruka som jag är så var det inget för mej.. kanske nästa sommar!!
Det blev även lite yatsi (?) Fia med knuff (jag vann) och lite boule(konsigt spel).


I går färdades vi hem igen Bonnie sov mest hela vägen så det var skönt, var knappt hemma i två timmar innan det var dags att åka till Annas o Gs 25 år fest!! Var god mat och tårta med trevligt sällskap, dock tackade jag o Bonnie för oss vid halv tio innan det blev för stökigt hahah...

Simon var kvar o firade i stället. Så vi åkte hem o nannade...


Idag har vi bara haft det skönt har tvättat en massa o varit o handlat..
Nu på eftermiddagen var jag på kalas hos Zandra såå fint hus har dom hon kan det där med att få till det snyggt=) Det blev massa fika o massa tjöt!!

nu blir det tvn puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0