go morron

Go morron...


Hade så sjuka drömmar nu på morgonen!! Drömde att jag var i ett varmt land(?) och att det typ var krig (hemskt) helt plötsligt börjar dom skjuta mot oss men det är på träd dom skjuter för att få ner dom.. hmm.. Och vad betyder detta?! Kankse att jag ska akta mej för träd haha..


I dag var det Simons tur och gå upp med lillan och hon vaknade vid klockan nio!!! Halloo.. men ja sov vidare och vaknade vid halv elva, skönt med sovmorgon!!

Idag ska ja o B till Sofia o kolla på änglagård ett!!! och sen upp till hästarna!!


Kom på att jag glömde att säga att i går natt så hörde vi en sån smäll, och kollade jnytt nu och det var en bil som hade kört in i en vägg här i närheten.. Jag har varit så nyfiken så det var tur att jag fick svar=)

ha en bra dag..


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0