Ladda batterier

Ja, efter en tid på jobbet där vi går på knäna så brast det! 

Man orkar inte hur mycket som helst o eftersom det har varit mycket anat i mitt liv nu som tagit mycket energi så bara smällde det till, hjärtklappningen, tröttheten o att man glömmer bort saker hela tiden. 

Är hemma hela nästa vecka o ska bara vara! 

Man ska vara rädd om sig själv ❤️

O vet ni i förrgår bokade jag, barnen och Lina en resa till farmor o farfar i Turkiet 😃 så om mindre än tre veckor är vi där✌🏽️ kommer sakna min S bara, men ska bli så skönt o komma i väg o bara vara 😃👍


Puss hej


Var o hälsade på Annas lilla My i söndags 😍




O i tisdags var jag o kollade in sofies nya lya så fin 👌 gjorde ett litet ansiktsbyte med 😂😂




Snart så 😍😍😍




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0