Dan före dopparedagen 😊

God morgon så här på dagen före den stora dagen! 
 
Ligger o myser med lilleman och Elsa❤️ De andra sover fortfarande så gott. 
 
I onsdags hade vi julavslutning på ridskolan, vi fick själv bestämma innehållet men det skulle vara juligt!
 
Vi körde straffet med slalom, ta en kopp från en pinne till en annan, plocka upp paket på en tunnan och den lägga det på en annan tunna! O allt på tid och vet ni jag o min häst ChEster kom tvåà ✌️️ Vi fick medalj och samkörde vi ärevarv 👍 Så kul!
 
 
i går var jag ledig så det blev en dag med fix, vi städade, var i Olsbo o hämtade julgranen o hängde lite!
 
sen gjorde vi julgodis, klädde granen och griljerade skinkan 🎄 Så nu börjar feeling komma! 
 
Sen slog jag o S in de sista klapparna 🎁
 
Har dock en julklapp kvar att köpa 😬 Men ska fixa det under dagen!
 
Jobbar i dag sen ör jag ledig lördag o söndag!
 
ha en fin dag ❤️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0