Äntligen semester 😃

Yes nu Ă€r semster hĂ€r!! O sjĂ€lvklart kom förkylning o hĂ€lsade pĂ„ mig 😔

Har haft en hÀrlig vecka trots att jag har bara haft semester i huvudet!

Bonnie har varit med mamma o pappa i Halmstad medans vi andra har varit hemma! Jag har mest jobbat o S o Wille har hittat pÄ en massa kul!

I onsdags Ă„kte jag o Wille ner o fick sova en natt i husvagnen vi med o hade en heldag med lek innan vi for hem!

Bonnie har haft det sÄ bra o hade hittat en ny kompis som roligt nog bodde i skÀrstad vÀrlden Àr sÄ liten!

Gjorde bÄtar o tÀvlade i bÄt racet men vann inte!

I fredags jobbade jag min sista dag o Bonnie va pÄ kalas hos sim kompis Julia vilket var en succé!

I gÄr var vi med Jossan o Texas ute hos Texas mormor o morfar o vilken hÀrlig dag vi hade! Med massa lek, bad, mumsig mat! En av hundarna hade fÄtt smÄ smÄ valpar o de var sÄ söta! Bonnie ville helst ta med all hem! Sen hade kidsen turen o fÄ rida lite pÄ en sÄn söt lite ponny som heter Felix!!

Tack Àlskade vÀnner för en underbar dag!

I dag har ja mĂ„tt dĂ„lig o har varit som en zombie 😕 men har vilat mycket!
O stÀdat har vi alla gjort sÄ nu Àr det fint gör hemma!

Nu laddar jag upp för egentid i VĂ€stervik med min Ă€lskade ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0