VĂ€stervik

Vilka dagar vi har haft😃

I mÄndags lÀmnade vi av kidsen hos bÀsta farmor o farfar, sen for vi till VÀstervik!

Det var S present till mig o vilken mysig sommarstad! VĂ€dret har varit fint nĂ„gra regn droppar hĂ€r o var men annars kunde man gĂ„ i shorts👌

Åt pĂ„ en fin resturang som heter smugglarn super god mat 👌kan jag lova!
Åt tre rĂ€tters nam nam 👍

I gÄr var det frukostbuffé som jag diggade! Sen remixade vi lite innan vi strosade runt pÄ gatorna fanns inte mycket att shoppa men tur var kanske det !

PÄ kvÀllen drog vi ut o Ät! S tog musslor o jag en pizza sen blev det en öl o kolla in ett hÄrdrocks band som spelade haha inget o hÀnga i julgranen men lite kul!!

Vi drog hemÄt efter frukosten o hÀmtade upp vÄra pÀrlor!

TĂ€nk att man saknar dem sĂ„ snabbt men de hade haft det sĂ„ bra! Tack snĂ€lla för att ni sĂ„g efter vĂ„ra smĂ„ ❀

Simon Àr o fiskar sÄ ska snart sÀtta mig i soffan ska bara vÀnt tills Bonnie somnat!

Nu Ă€r det semester dock Ă€r jag lite smĂ„ hĂ€ning😕

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Gött att remixa!!! Höhöhö

2016-07-14 @ 12:35:05

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0