Hurra hurra

I går blev min kära S ett år klokare 🎈🎈💕

Tänk att vi hängt i hop i snart sju år❤️

Min kärlek o världens bästa vän och pappa ❤️

Hade lite kalas när han kom hem från jobb o träning😃 blev paket letning undra vilka som var mest uppspelta 😂 taco middag o sen chokladbollar som efterrätt! 

Ja o födelsedagsbarnet kollade sen en film när kidsen slocknat! En redig feelgood film the intern 👍 kan ja rekommendera!

Grattis igen till en av de bästa människor jag känner!

Älskar dej ❤️❤️❤️❤️












Några år sedan❤️















❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Jossan

NI 2!!! Några av mina absoluta favoritpersoner!!!

2016-03-03 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0