Härlig helg med en överraskning!

Vilken underbar helg vi har haft! Så mycket positiv energi😃

Fredagen tillbringades med våra finisar Jossan o Texas! Kidsen var med o handlade sen släppte jag dem i Huskvarna där de fick åka buss hem med sin kompis👍

Åt gott o hade en mysig kväll!

I lördags drog vi in o handlade o tränade! Eftermiddagen o kvällen spenderades med våra kära grannar med grill, lek o livliga kids!

I går var vi på vissmålen där det var familjedag! Det klappades kaniner, båda red två gånger, kollade på en show o hoppade hoppborg! Träffade en massa kända ansikten😃 
Stötte på familjen frisk o bestämde att dra hem till dom för grill o häng i trädgården o blev en hel studsande på studsmattan! Vädret var toppen o solen hängde med oss mesta delen av dagen 👍

Hade blivit hembjuden till Carro för mys så drog på mysbrallor o drog dit gissa om jag torde hakan när Ingrid o Elin stod o väntade i en bil😂 blev så överraskad av dessa fina vänner ❤️ så drog hem o svidande om sen åkte vi till pinchos o de bjöd på mat och sen fick jag en fin fin present! En lergryta👌 så nu ska det lagas ännu mer mat! Tack underbara ni ❤️❤️ är så glad för mitt dagis mamme gäng! Synd att Malin inte kunde hänga på🙁

Nu ny vecka...

Blir ju hemma denna veckan o tankar energi.. Fick besök av Malin nu i eftermiddag mysigt💕

Nu soffan med min Hjärtis ❤️
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0