Turkiet❤️

Hjälp var länge sen det var jag var inne här! 

Nu kör vi lite om Turkiet!

Resan ner gick bra lite fladdriga kids men paddan gjorde sitt😃👍

Sen väntade en underbar vecka med sol, massa bad ( mest för kidsen är ju lite av en badkruka !) shopping, god mat och mysigt häng!

Hade några dagar där solen inte strålade hela dagen men det var skönt för det är som kidsen blir mätta på solen!

Firade min 30- årsdag på lördagen! Så mysig dag med ballonger, sång o fin fin present! Sen marknad o titt på stan.

På kvällen gick vi ut o åt på restaurangen brevid o gissa om jag blev överraskad när det var massa ballonger, o gillanger där det stod happy birthday! Så fint! Sen fick jag den största drinken jag sett😂 o så god mat! Det hela avslutades med tårta som ägarn kom ut med som hade stora tomtebloss på sej o sen spelade de happy birthday låten 😃 tack snälla svärföräldrarna o Lina o kidsen fören  toppen födelsedag! Tråkigt S inte var med bara!

I onsdags åkte vi hem med en fullproppad väska 😂😂 fyra extra skor tar sin lilla plats✌🏽️

Wille slocknade på planet o sov två timmar😃 så blev en väldigt lugn resa hem! 

Landade till 9 grader 😁 men så skönt o träffa min Hjärtis ❤️❤️❤️


Tack bästa farmor o farfar för att vi fick komma o att ni gav mig en födelsedag att minnas ❤️❤️❤️







































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0