Update

Ja har hänt lite.. Var hemma förra veckan o bara laddade min batterier o vilket väder jag fick ❤️ sen hade ju S långledigt med ! 

Var på kalas för vide som fyllt 6 år så stora våra stjärnor börjar bli💕 sen drog Bonnie med farfar o stor kusinerna på cirkus, nöjd tjej som kom hem!

På fredagen spenderas förmiddag hos frisören som ljusade upp mitt barr inför sommarn 👍

Sen drog S till Gbg för festival med figge o abris! 

Jag fyllde upp huset med bästisar o deras kids😍
Johanna o barnen fredag till lördag och sen Jossan o Texas lör till söndag!

Mycket lek, häng i solen och mat! 

I måndags var jag tillbaka till jobbet men hade hyfsat lugnt! 

I tisdags drog några från jobbet till Uppsala för konferans. Intensivt men lärorikt! Kul o få åka med på en sån grej!

Va ute o käkade grekisk mat på kvällen nam nam..

I går var vi Olsbo o hängde för nu går det ett tag innan vi ses då vi snart drar till Turkiet!!! Vet inte om jag sagt det?! 
Jag, lina o kidsen drar o S är hemma o jobbar! Ska åka till farfar o farmor o njuta👍😍

Nu kör vi jobbhelg!






Gösta kom o lekte med o Willes kompis Anton!!












Kallt på jobbet i dag 😁



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0