God morgon

 
hoppsan för länge sen jag var här inne o sa hej! 
 
Så vad har hänt här då? 
 
Varit i Gbg med C o firat hennes 50 års dag med schlager show o tre- rätters! Sen festades det vidare med transor o roliga människor 😊😂
 
fortsatte firandet här hemma med fika o mys, en mycket nöjd 50 åring tror jag allt ❤️
 
Kidsen har haft lov eller ja lite i allafall, måndagen var vi ute på landet o firade mammi som fyller år. Hade med oss Texas med, fullt ös med de tre stjärnorna kan jag säga ❤️
 
Halloween fest har vi varit på med, långt ute på vischan kan man säga 😬 O i snöstorm så tog det sin tid att komma dit! 
Barnen fick pyssla, sen var det käk, bus eller godis och allmänt gött häng! 
 
 
Ridning för lillan igen o nu var vi med allihopa 😍 Mysigt! 
 
Första snön har kommit med allt var det innebar men nu har båda bilarna vintersulorna på 👍
 
Mycket jobb o försök till att träna en massa 👍
 
Denna helg blir det att jobba i dag men i mån ör jag ledig för då är det kalas för pappa som fyllde 70  år i onsdags 🎈🍰🎂 
 
Var på universeum i torsdags med det får vi ta i ett annat inlägg 😊
 
 
puss hej 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0