Toalettbesök

I tisdags innan jag skulle dra o jobba hände det som jag har tänkt att det skulle kunna hända 🙈
 
Hade visst telefonen i bakfickan så när jag drog ner brallorna så vips så dök den i toan 😳 Herregud va snabb jag var o fiskade upp den! Sprang sen o hämtade ris men hade bara bouild in bag o när jag skulle ha upp den tappade jag ut hälften över golvet 😂😂 
 
Så nu ligger den där i en påse med ris och jag håller tummarna att den inte har kraschat men ska låta den ligga där i några dagar till!!
Fick lånà en telefon men har inget på den, alla mina bilder o nummer 😭😭😭
 
 
I går var vi o hälsade på i Mickan o KiMS  nya boning eller nya o nya de har bott där sen i våras men har inte fått till en träff innan 🙈
 
Anna o My var med o hon är så go nu lilla My 😍 Mysig kväll med massa tjöt o Gotte😃
 
I dag har Bonnie studiedag från skolan så hon ska till mormor o hänga under dagen!
 
 
puss o hej
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0