Nytt år!

andra dagen på det nya året, känns konstigt 2016 gick så snabbt. Men när man tittar tillbaka var det ett år med mycket tråkigheter😔
 
så nu tar vi nya tag och hoppas att 2017 blir ett härligare år på allà sätt! 😊
 
Juldagen firade vi i Olsbo med julmat, julklappar o mys!
 
annandagen jobbade jag, kan inte säga att jag hade en ansträngande dag😂
 
I tisdags var jag o Bonnie på ridskolan, hon fick rida o pyssla i stallet. Var dock lite missnöjd över hur dåligt strukturerat det var!
 
onsdagen var det jobb igen! O sen hem o hämta Elsa som börjat löpa så hon fick opereras så nu blir det inga kattungar. O hon är vår eftersom de inte hittade något chip och hon nu blivit chipad! Stackarn var helt yr efter det🐈
 
Torsdagen bestod av fix inför födelsedagen och nyår.  Hade även vårà bästisar här hade en intensiv dag med lek o litr kalas för Bonnie. Var även på middag o mys hos Emma o mackan så kul o hänga lite vi själv 😊
 
i fredag fyllde Bonnie hela sex år, vår lilla tjej som nu blivit så stor ❤️🎈 Bästa tjejen som finns❤️
 
Dagen var ett ända stort kalas, började med frukost kalas med min sida sen lite lugnt innan vi for tull Sippan som även hon fyller år den 30 december! Så de firade i hop! Blev massa kakor och vi hade bakat tårta! 
 
Sen följde kusinen med hem så Bonnie var mer än nöjd över sin dag o tack för alla fina presenter hon är så nöjd ❤️
Jag drog iväg till stallet och hoppade klarade oss rung och fick med mig en rosett✌️️
 
Nyårsafton började med träning på Friskis med Bonnie, fick se vår Jossan in action som ledare och det gjorde hon med bravur 💃 Boblir sprang mest runt med Texas men jag jobbade mig minnnsan  svettig! Sennlev det bastu o dusch innan vi drog hem! 
 
nyåret fmotades in med Johanna o figge o kidsen, Sofia och pojkarna! Fullt ös på de små och oss stora med 🍾🎉💃😂
 
hade en härlig kväll, och ser framemot detta året!
 
i går var vi alla helt sega så hade em lugn dag o åt upp allt som ska undvikas sen. nytt år och nya vanor ( igen) 😂😂
 
dock blev det inte så kul för llilla Harry som trillade på nyårsafton och slog i axeln. Hade sovit oroligt och sen såg vi att han inte lekte med den armen så Sofia o han drog till sjukan och efter många timmar så konstaterades det att gan brutit nyckelbenet stackarn ❤️
 
I dag är jag ledig så skönt, blir skogen o lite fix inför kommande vecka 😊
 
Gott nytt år till er alla!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0