Sommar!

yes, juni och då kan man väl säga att sommarn är här!
 
har hunnit bli ett år äldre sen sist🎈 Firade med mina hjärtan och had ene lugn dag Med restaurang besök!Fick fina tofflor och trosor av kidsen! Av S blir det en breddning av garage infarten som jag har längtat! Så förhoppningsvis kan båda bilarna snart stå på uppfarten!
 
 
har haft middag med mina dagismammor! Äntligen!
 
 
varit på hästens dag!
 
 
 
har firat min dag med fina vänner❤️ Skrattade så jag fick träningsvärk! Spelet speak out gjorde sitt 🤣🤣
 
 
Blivit överraskad av familjen på mors dag med ett tält!
hör ska det tältas i sommar!
 
ridit en massa!
 
wille har i dag varit på sitt första barnkalas, så nöjd! Många av kompisarna som fyller rätt tätt nu så blir kalas tre helger på rad nu! Tänk att vår lilla stjärna snart fyllet 4 år❤️
 
I går var vi på Leos lekland för första gången i allafall för oss och Wille! så kul o vilka roliga rutschkanor🤣🤣
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0