God morgon

ligger här med en Wille på ena sidan och en spinnande liten kisse på andra 😍
 
Helg o äntligen börjar jag känna att min förkylning börjar släppa så tjatigt o inte må helt hundra 🤧 Tycker synd om min omgivning när jag bara klagar 😕
 
I veckan har jag varit hemma o försökt kurera mig! 
 
Ingen träning på typ två veckor 😔 Känner mig svag o flabbig. 
 
förra helgen hade vi  kalas för S för våra familjer, hade gjort smörgåstårta för första gången i mitt liv och vet ni den blev så mumsig✌️ Men efter mycket om o men har vi bestämt o beställa till S fest vi ska ha nästa helg! 
 
S fick så fina presenter och han är så nöjd! Tack alla ❤
 
 
Kidsen var bjudna på kalas för Texas för helgen vilket röj! Tänk att våra barn nu är 6 år hjälp vad hände där!
 
 
i helgen så har vi haft Texas på övernattning😍 Var riktigt mysigt o speciellt Bonnie tyckte det! skönt att allt gick så smidigt! Men han är som en i familj ❤
 
 
i går var solen på besök o genast känns som våren är på ingång och man blir genast piggare! O barnen vill för en gång skull gå ut! 
O Mellon vad ska man säga om den hade gärna sett en annan vinnare helst Nano!
 
 
 
I dag ska vi till Olsbo och kalasà för syster o systerdotters som båda fyllt år!
 
ha det gott 😘❤
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0