Nytt år nya möjligheter!

nytt år och nya möjligheter som man så fint säger 😊
 
Var längesen jag uppdaterad min lilla bloggi nu och kan säga att tiden har bara rusat på! Livet helt enkelt!!
 
o vad har hänt sen sist? 
 
jag o S har båda bytt jobb vilket känns bra för oss båda! Jag började mitt nya efter nyår, är nu på ett behandlingshem vilket känns utmanande och spännande!
 
Vi har varit i Göteborg på jul i Liseberg vilket var mysig men kallt! 
 
Ny bil har kommit till, ännu en röd Skoda 👍
 
 
Vi har firat jul med lite halv krassliga kids😊
 
och våran lilla tjej har hunnit bli 7 år 🎈
 
Firat in det nya år men goa vänner 🎊
 
 
Allt är sin ordning som man säger!
 
 
slänger in lite bilder då det är roligare 😍
 
varit på halloweenparty och hängt med fina vänner ❤️
 
 
 
vi klarade att bygga ett pepparkakshus ✌️
 
Byggt årets sista snögubbe!
Tatuerat lite mer på min arm 👌
 
❤️❤️❤️❤️
 
 
 
Min familj alltså ❤️
 
 
Härligt nyårsfirande 🎊
 
 Hängt med hästarna, sagt farväl till lilla Roxette och sagt hej till nya hästen Pilgrim!
 
 
 
 
 
Bonnie har testat klättring! 
 
 
Och äntligen haft sitt barnkalas 👍
 
 
 
 Sover alltid med sin mask som hon fick på kalaset 😻 hur gulligt! 
 
 
 
Nu ser vi framemot vad 2018 har att erbjuda 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0