Det rullar på..

Ja livet rullar på ☺️ och jag har tagit mig ur bebis bubblan då S började jobba i måndags! Har gått bra och jag känner att kroppen blir starkare varje dag! Har som mål att gå ut och gå 5 dagar i veckan, är så skönt att komma ut och gå efter lång tid när jag inte orkat eller kunnat gå promenader! Men kan säga att konditionen är på noll 😆

Annars i veckan har jag träffat två jobbarkompisar och en av dem har själv fått en liten! Så mysigt 😍

Vi har även varit på BVC och vägt och mätt lilleman, han har snart gått upp till sin födelsevikt! 4420 stig vågen på ☺️ och nästan 54 cm lång 😍 

I går var Rigo och barnen här och lekte och kollade in Jeff 😍 och i dag kommer familjen Frisk på lunch och bebis titt ☺️ 


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0