äntligen

Sitter hos grannen Sofia (simon är icke hemma) och väntar på att hon ska bli redo för kvällen.. Ska ner till Sofie och mysa med gott kök och skvaller=) Kanske blir en sväng och kolla till grabbarna( mössen ) sen.. Annars blir de himla lugnt..
Gu vilket underbart väder herren bjuder på i dag och enligt rykterna hela helgen!!!

Har inte kunnat skriva på länge fortfarande är det inte jag som har skrivproblem utan datorn inte vill som jag.. Kan det beror på att skärmen var billig! 

Det har inte hänt mest sen sist bara blivit några dagar äldre men tyvärr inte klockare...

Frassmusen är i hop med den hahah kul tycker jag=)

Har nu även begravt min gamla ros(som knappt syndes) med en skit snygg svala med liten stjärna så nu smörjas det för fullt på min rygg=) Men lite ont gjorde det allt men ja höll god min i allafall.. ska lägga upp en bild på före och efter inom lång framtid =)

helgen som kommer blir lugn. Hoppas på massa sol och bara mys!!


nu ska ja var trevlig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0