..

Sitter och tänker på vad jag sak göra, ska egentligen slå in presenter till brorsbarn och syster. Är bara så himla genom trött.
Har varit hos Vanessa och Kim en sväng och kollat på när Vanessa skurar sönder golvet. Hjälpte även till i en liten stund, kände mej lite som askungen och eftersom det garanterat inte skulle bli någon bal så gav jag upp och åkte hem!

Lycka till Vanessa=)

Om en stund ska mickan komma hit och vi ska kolla på någon ( förmodligen värdelös ) film eftersom det är mickan som har valt. Det kommer sluta med att hon somnar efter fem minuter och eventuellt jag med, i can feel it i dag...

Hockyn gick som alla vet inte riktigt enligt planerna så i dag är det chansen för dom annars blir vi två resten av detta året.. hmm sen när började jag räckana mej som en av dom??

Hejar på den som vinner för det blir alltid bäst då.

Nu ska ja dra ut tummen ur röven och göra något, kanske sticka in där fram haha

go natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0