fikapaus


      Vi är snygga...

Hallo!!

Har nu jobbat två hela dagar, känns rätt bra man har ju inte glömt så att säja!!

I dag har jag gått till Ikea och shoppat två olika mattor och ett duschdraperi som va så där, fast det fanns inget snyggare!

Har även stekt 8 pannbiffar och dammsugit, kul va=)

Nu är Sofie här och vi har fikat mysigt!!! man kan inte bli annat en attraherad mumma..

Erik du är en fåra fi**a bara så du vet för de vet alla andra.. du har karaktär och både egentligen inte ha ngra vänner så som du beter dej!!!!!!! fuck off..
Skönt och få ur sej det ahaha

snart är det sov läge

undrar varför han ej har ringt men det har ju inte jag heller=/ men me like anyway

puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Attraherad va de ja :)

Ja, det syns på kortet att jag har käkat mycket fika, oh my ;P

2009-08-04 @ 23:08:18
URL: http://sofiefian.blogg.se/
Postat av: Sankte pär

Sofie LOVADE ringa prick kl:4ra vänta flera minuter inget samtal kom, då fall jag i söms o vaknade sent. så skyll på sofie =) hihihihih

2009-08-04 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0