fult!!

Jag fick lite fjäsk i går , det sitter aldrig fel... haha

Jag borde också nu efter 23 år i livet ha lärt mej att jag är dålig på inredning!! Fick i dag för mej att pryda min vägg med så kallade klisterblommor. Satte dom fel så jag tänkte flytta på dom lite men då följde ju the tapet med ska det verkligen behöva va så???

Så nu sitter det blommor lite här och där men det kunde ju ha varit värre tex två tusen döda spindlar i en grupp som inte går att få av väggen!!!

Kvällen har spenderats med Alina (som snart ska lämna mej) vi har tjötat gojs, varit ute i bankeryd och promenerat.
Sen skjutsade hon mej till torpa där jag hämtade min cykel, så jag har nu cyklat hem den. det var väl på tiden!!

Jag är hurtig, ska i morgon börja cykla till jobbet...

Varför säger man att det var i Grevens tid?? Var eller var inte Greven i tid?? Fattar inget..

nu blir det bädden

puss o hej orörda grej!!



Ska inom kort födda bebis, har drömt att de blir en pojk med tänder!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pojk med tänker som kommer att bita sig ut! Huu!

2009-08-19 @ 07:33:20
Postat av: Anonym

Pokj med tänder som kommer att bita sig ut!

Huu vale!

2009-08-19 @ 07:33:58
Postat av: Anonym

Jag har seriösa dyslexi-problem såhär på morgonkvisten

2009-08-19 @ 07:34:29
Postat av: Sofie

För att greven blev arg om man inte kom i tid. Speciellt om man skulle leverera the tappets.

2009-08-19 @ 16:30:07
URL: http://sofiefian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0