Helgen..

Jag har haft en himla lugn helg men det behövdes har ju inte riktigt fått tillbaka min energi som den var innan man blev lat!!!

Förkylningen sitter fortfarande i lite men det börjar gå mot ett liv utan nässpray wwiiieee=) Fredagen på jobbet var nästan outhärdlig för att det var så himla skitvarmt men man svettades ju som en karl och klagade som en mus haha

Fredagskvällen tillbringades i taberg hos Tille o Andreas och tilles stora bebismage (så söt) och nu får mna känna på den... Jag o Sofia och Emilia köpte med oss Prima sallad sen var det bara allmänt skvaller och tjejsnack hela kvällen. Som vanligt.

Sov över hos Andreas och Tille , skulle egentligen fått sov i gästrummet, men Andreas mådde skräp efter ett mycke konstigt bett på armen så jag fick som jämter den gravida.. mycke mysigt!!

Lördagens mål var att ta vara på det fina vädret om jag så skulle bränna mej ( vilket jag gjorde) så vi gick upp vid halv tio och sen åt vi frukost ute sen intog jag position solläge!!!

Vid tolv förflyttade vi oss till Frida P i bondstorp för lite kalas fika, mycke mys och underbart läge låg precis vid sjön o allt!!!

SEn efter fikat drog vi ner till hennes pappas hus som ligger precis vid sjön, så man kunde bada oallt vilket jag gjorde och då var jag faktiskt snabb i för en gång skull!!

Sen åkte vi båt o bara stekte så himla fiint var det, sen övervann jag min rädsla jag åkte madrass/ring efter båten.. As kul men lite läskigt!!!! Finns bild så jag ska vissa..
Det var en skitkul dag där men sen var jag tvungen och åka till Olsbo o rida Lexika i hettan.. men men det var kul men väldigt varmt, sen tittade jag snabbt in hos mamma och pappa o sa hej!!

Sen blev det snabbt hem och duscha och sen till Sofie och bara glo...

Idag ska ja bli brun om vädret tillåter på baksidan!!!
så hejdå




snyggve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0