Jag kan ju!

I dag har jag bevisat att jag kan laga mat om jag vill, det blev finfint enligt viss person=)

Har även gjort fruktsallad som ska intas om cirka fem minuter..

Har i dag cyklat till jobbet, det tog 13 minuter hem för då tog jag tiden. Då var det inget stress cyklande utan mer som att vara ute o spana på naturen.
Efter jobbet åkte jag till kussarna och tog mej en liten ridtur, så himla gött eftersom gud var med mej med vädret i dag=) Tack Gud!!

Har även fått en tid att ta bort leverfläckarna obs inte alla det skulle kosta mej en massa cash. O nej jag är inte så tätt som man kan tro!

Nu ska ja trivas som en fisk i vattnet..

puss

Ps. Det är konstigt att inte fiskarna dör när det blixtrar i vattnet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

fruktsallad? inte frokt o ogn då?!

2009-08-23 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0