nystart

Eller?? ja ha nu sitter man här i föräldrarhemmet och funderar på vad det är som gäller?!

I mån börjar man jobba igen efter semestern och flytt och allt..

Är fortfarande snorig och dan men i natt skedde det jag kunde sova utan nässpray i allafall, ett steg mot förbättring=)
Tro det eller ej min min lördagskväll spenderades i b-ryd kyrka med gudtjänst, mycke trevligt måste jag ändå säga... Han finns där tror jag allt!!
Ska åka dit i dag med och äta middag gratis är gott=)

Flytten gick bra tack vare min fina pappa och alla andra snälla som hjälpte till det hade inte gått annars, hade fått bo under en sten så tack tack..

Lghn är liten men fin eller den kommer blir urmysig när den är klar och man tänker att soffan är en annan färg, för den är så ful hahah

nu ska ja käka frulle och trivas med televisionen=)


kärlek<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0