julafton

Jaha nu är doppare dagen äntligen här .. =) nu för tiden är det inte en lika stor grej som innan men som barn tjoohoo trevligt!!!

Jobbade bara halvdag i går vi slutade vid två tiden efter att ha ätit lite julbuffe och delat ut julklappar =) i år fick vi jättefina påslakan av nån designer.. himla expensiv där alltså!! Trodde först att det var en liten linneduk haha.. så nu har man fyra bäddset eftersom smurfen fick med=)

Sen besökte vid helvetet en stund A6 ushh va folk men vi var snabba ändå!! Åkte hem sen och gick ner till stan själv en sväng hämtade ut tabletterna inför kommande resa svindyrt, men nu får ja väl hoppas att jag in får malaria!! Träffade även fräsen som är hemma över jul o tjötade lite. O sen hittade jag en julkofta som inte sticks röd o grann=)

Sen gick ja hem o ja o smurfen bytte julklappar=) ja fick en spikmatta, presentkort på kicks och en t-shirt med smurfan gullig men den är beställd o har inte kommit än men ja har sett den på bild..
Gulligt när det finns en tanke bakom den <3

love=)

kvällen spenderades hos hans föräldrar vi åt gröt o spelade spel=)

Självaste degen nu då; Började ypperligt fick frukost serverad mycke fint (tack du)!!! sen blev de lite stress, mamma ringde o behövde mjölk så efter att ha lämnat manen så åkte jag till maxi.
 Och det som händer är att det ligger en bil framför mej helt plötsligt stannar den (normalt) ja tror att den ska parkera (fel) men då lägger idioten i backen o börjar backa mot min bil (ej normalt) då lägger ja i min back o försöker backa i från henne men hon gasar på (bråttom ?) o pangar rätt in i min bildörr.. jaha .. så var det med det  usshhhh ja fick en liten chock men nu tycker jag mest att hon har gjort mitt liv lite jobbigare eftertsom nu ska den lagas o allt fuck off..

men men nu är ja hos mamma o pappa o kusinerna har nyss åkt o vi ska snart gå in till bror plus familj o käka gröt och dela ut julklapparna!!!

sen åker ja o min buckliga bil hem..


god jul alla min fina  pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0