men hallo=)

halli halloo, nu är jag tillbaka igen en liten stund i allafall...

Denna vecka har dte varit kvällsjobb vilket är både bra o illa.. man hinner inte umgås med någon för alla jobbar=( men så är det.. men däremot har jag ridit mycke i veckan vilket är kul=)

Idag har jag varit ledig och dels varit med anna hos hästarna, som nu efter mycket ridning börjar känna ett lite lugn fast inte rasmus som pepe i väg när han fick chansen haha!!

Efter det åkte jag till Carina o peter där vi åt wokat för east end smaskens och gratis är alltid godare=)
Sen befann vi oss mest vid datorn där vi kollade en massa musik och sen fick jag äntligen se veckans höjdpunkt!! Pogrammet är kniven mot strupen där mitt gamla jobb västgöte var med i haha så himla kul att se.. men det verkade bli bättre=) kul för dom..

Kvällen tillbringar jag med datorn i knät i Olsbo där jag sitter barnvakt åt min brors tre kids.. dom tittar på film och så äter vi chips göttans...
Men hade egentligen velat vara hemma med min prins o kramas men det får vi ta i mån!!!

Fast i mån är det jobb till klockan fyra, sen ska ja möta  upp Sofie för en lite andlighet vi ska gå till sofiakyrkan och få lite julstämmning...

Det blir förhoppningsvis en mycket trivsam helg =)

 lite bilder från nu o då =)



gamal men glad=)



min nya frilla



nya tillskottet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0