föräldrarhemmet.

Nu sitter jag hos Sofie och tittar på när hon sliter med disken , det känns skönt! Märkte att dom har höjt p-avgiften från tio kr till tolv , det låter kanske lite fattigt av mej att klaga på två kronor men sån är jag snål och sur.. haha

I helgen ska min bil bli hel igen känns skönt då slipper det låta som att jag far runt i en raggarbil =/

Magen börjar bli normal man kan se att det börjar likna korvar! göttt..

Det är kul när ingen fattar..

Nu ska jag snart fara hem till Olsbo (föräldrarhemmet ) för att övernatta där och vara lite barnvakt. Får mat av mammy med ,snälla mammy!

Drömde skitkonstigt i natt alla jag träffade en våldtäcksman och att han berättade att han brukar döda sin offer och hur! läskigt. Tänk om jag ser någon som ser ut som han vad gör jag då??????

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0