Snö o snö

o åter snö , när den inte är här längtar man men nu känns det mest som det kan kvitta. I allafall på morgon när bilen är som en snöboll och man redan är lite för sent ute!
I går var jag hos min fina Vanessa och Henne Kim och kissarna=) Mycke trevligt, det blev även i går en tripp runt Munksjön - duktigt.

Sen var jag med Anna och kollade på en lgh vid lijeholmen jättemysig var den och billig det sura är att det inte finns balle!
Men man kan väl skaffa sej en hahaha..

Nu sitter jag o väntar på att Heidi ska höra av sej så jag kan åka dit och få min bil lagad känns som att åka skördetröska fast mitt i vintern hmm..
Jag är fattig det är jobbigt.


Har nu sysselsatt mej med att städa min lgh så den är i topp inför helgen o så. Har även lagat två matlådor( klapp klapp)

I bland vill jag trycka in en skruvpåse i hennes käft ushh..

Nu ska ja strosa lite.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0