tjoho!

Jaha nu börjar ännu en vecka på året, har sett i almenackan (felstavat?) att det är 53 veckor på dettta året.. mer tid till mej att göra inget på!

Jobbade som en blå i dag, var fruktansvärt stark. ( till skillnad från vissa sömntutor)  Fick till det rejält efter jobbet gött gött=) Tille kom till mej min baby för att umgås med mej på sin lediga dag känner mej hedrad!

Min mage är ur form efter allt smörgåsätande / vanliga tårtor, känner mej som ett utsketet päron. Jag är det päron kan man nog säga! Men i mån blir det spenat så nu börjar det ordna upp sej!

Nu är Anna här med o ska övernatta och nyss ringde min pingla Linn och kommer också hit för att trivas. Nej , ja känner mej inte ensam just nu=)

Nu ska ja sortera tvätt som har luggit alldeles för länge! ushh det kan ge en  huvudvärk=(



Tille baby=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0