tystnaden sänker sej!

Ja, nu är det tyst i min lgh förutom gulle Darin som sjunger i mina enorma högtalar( hahah) hans ny a är helt ok och svänga röv till.. Kom precis hem från kussaran dom var lite halv sega i dag. Men då var vi ju tre...

Har inte sovit ensam på väldigt länge nu (skönt) Linn sov här i natt med myspys.. alina var här med i går och degade lite. Ser henne för sällan=( Men det är bara att ändra på..

Min mage vill mej något, skiter fan hela tiden är det någon slags bakterie?? Skulle träffat Vanessa men vi sköt upp det. Sofie ville ej ses med min skitbesvär.. Du sak veta att du lever mer farligt på ditt jobb( dagis) ha!

Nu måste ja ta tag i matlagning för morgondagen. Slipper laga mat till fredag för då ska mamma mus göra det!

Pungen står som tåget och tuttarna är som tåget, snabbt alltså!

sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0