Fredag vs Lördag

Vi gick aldrig runt munksjön , vi gick bara till Ica Maxi. Så man kan ju säga att det var typ som att gå runt munksjön fast att vi gick den ena halvan två gånger! Färgade mitt hår också det är numera brunt igen=) ser inte ut som en räv nu i allafall.

I går var det kärleksfredag och ja den var bra  bara att vissa på jobbet har problem med att låta bli mitt hår ( det är fint och len) men hur svårt ska det vara, vill dom att jag ska dra i deras skägg kanske. Psykbryt!

Efter jobbet var jag som en dösill åkte hem o somnade i två timmar så skönt. Sen drog jag upp till Sofia och Simon där det serverades tacos och ostbågar (ej tillsammans) Dom hade även hyrt en film skitroligt niggers everywhere. Mickan ringde vid tio tiden och kom över till mej så jag traskade hem. Nu är klockan halv åtta och nu tänker ni, vem F-n går upp så tidigt en lördag. Jag tvättar och sover om vart annat. Man vill ju vara fräch!

I dag blir det ridning med Anna.* Hemfärd till Olsbo med litet kalas för systra mi.* SMÖRGÅSTÅRTA (underbart) *ridning med systers barn. * Kanske lite kyrkoträff* * bara lugnt och fint!

Ha en trevlig helg..
 puss


     

Förädrarhemmet, ja o syster och Jag och mickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0