Loppis, ridning och snart fest!

Ja i dag gick man upp i vettig tid, klockan nio. Sov hos min kära Sofie i natt ( mycke trevligt). Kollade på pyjamas i går så himla kul.. Hej jag skulle vilja köpa en laxfitta?! hahah

Vi gick sen till torget och jag fyndade ett par skidstrumpor i nånslags ull! Fick dom nio kroner billigare yess.. Gick sen vidare ner till loppmarkanden där jag hittade dagens stora fynd: En boxningsäck och ett par handskar för bara 150 kronor!! Nu är bara frågan vad man ska ha den? Fick ringa Anna och be henne hämta oss. Man ville ju inte direkt gå med den hem! Även fast jag är så stark...

Har nu precis kommit hem från en ridtur som var nära på att sluta i en avkasning (obs inte jag!) men det gick bra.

Ska dra en snabbdusch sen blir det vidare ner till Sofie där vi ska inta lite mat. Ska sen försöka hitta en present till JW ( nej, de blir ingen dvdbox) sen blir det liten fest för Erik (den sletene ) och Johanna. Som jag förövrigt glömde att gratta i går så GRATTIS nu!
 puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0