semlor=)

yess.. äntligen har jag blivit mättad. Har nu ätit en underbar semla, hos tille och Andreas i deras fina hus. Har även varit på en liten snabb visit på tyghuset mycket trevlig affär med massa fina tyger och ateraljer.

Jobbet gick snabbt i dag shedevil is back in da house, men det kändes rätt bra ( en dag har gått! ) får ju ta tuggummin
fritt!


Nu kom jag just till Sofie som även har börjat blogga wow! Vi ska ta en promenad nu hoppas jag, kanske runt munksjön ( ja,det är surt men sant) det är ju typ den tråkigaste rundan att gå!

Har inte mer att säga..

Eftersom jag inte kan länka (fattar inte ) så kommer sofies blogg här: www.sofiefian.blogg.se <----




Jag o sofie Obs det är inte från 2006 min kamera är cp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0