lite..

Lite ka ja skriva men jag är trött.. tror att ja har blivit sjuk i dag med eventuellt svininfluensan.. ushh ja vill inte ha de!!

Är inne på min sista semester vecka ohh vilken semester sen.. typ bara regn och tunga moln ushh ja vill faktikst klaga över det...

ja är lite bakis med ja o soffan var ute i går och flaxade omkring, men kul hade vi och det är ju trevligt att något är det på semestern..

flyttar på fredag ja vill bara flytta nu så ja slipper på fredag...

ja ja klagar och jag skämms inte

få se om jag överlever ..

hej, pussen uteblir pga sjukdom!! 

Kommentarer
Postat av: Sofie o Hugo

Vi skickar en puss till sjuklingen..=)

2009-07-29 @ 16:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0