regn och långt borta

I natt sov jag jättegott med vetenskapen att man slapp att ställa klockan, men tror fan att man blir väckt vid typ nio.. Frukosten blev serverad av mej som vanligt ( NÄSTAN) Eller??

Sen yrade jag mest runt och packade, svårt att veta vad man ska ha med sej i en vecka när man inte vet vad vår herre ska ge oss för väderlek..Jag tror han har det som en lek i bland hmm...

Sen lämnade jag boet i utsatt tid alltså klockan ett och rattade mot sofie där vi packade ner busniss datan i busnissväskan.. mycke fint!!
Sen drog vi mot la hufudstad.. vilket tog oss från 13.41 till 18.26!! Har jag svårt att gasa ? svar: nej skyller på att det regnade mest hela tiden och ett långt stopp på gyllene bågen för mat intag, sen körde vi lite fel med ! Tack tack Anna för lånet av gpsen den gjorde att vi kom ända fram!!!

Så nu är vi här och ska tillbringa resten av veckan här med lite blandade saker!!

Bettan och Kale bjöd på stuvade potätter och isterband fint var det...

Jag vill vara liten nu och tvingas gå o sova eftersom sofie är pigg och lite halv jobbig.. =)jag kommer i mån men nu behöver jag mest sova..

puss o hej orörda grej



Den hatten lever så roligt, det tycker vi ( ja och sofie) blir bögit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0