trött

Har precis kommit hem efter en ridtur är trött som en sill...

I mån är det den efterlängtade kärleksfredagen/semesterfredagen med allt vad det innebär!

Har shoppat en kjol i dag med fast i jeans och blivit bjuden på bananasplit hos mina fina grannar S o S. Tack så mycket!! Efter det gick vi ner till mej och satt o solade och fixade naglarna dock ej simon som avstod och tillslut blev rastlös och åkte och skulle tvätta bilen!
Jennie var förbi en sväng och sen kom Anna så var det!

Nu ska ja krypa ner har duschat nu blött men skönt=)

koden:Konstigt att jag typ drömde att dina fingrar var korvar! ligger det något i detta?? hmm eller var det en annan kroppsdel jag ville åt?! haha

puss o go natt i mån kl 16.00 är jag en fri människa thanks god!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0