::::

Jag måste vara himla god eftersom det är någon/något som har bitit mej i natt?! trev bett på benet och ett stort på armen, ser ut som jag är stark fast åt fel håll!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet , åkte buss i dag fast fick lite snålskjuts till bibblkan sen där jag lånade fem böcker som ska börjas läsas snart.. Hade förövrigt en skuld där på 12 kr hmm det är ok storlek på en skuld tycker jag!

Det gick rätt snabbt i dag kankse berodde på att jag inte gjorde samma sak hela dagen? Fick inventera tompall, kan behöva lite hjärngympa i bland... Måste tacka dej för att du visade hur det ska gå till i lagret!!!

hahaha...

Nu ska ja åka till norrängen med lite grejer och hälsa på C+P hehe cp nää så får man inte säga ushh..
Sen blir de lite paris med anna och kanske anna!

Har tagit fram korven nu ska försöka ta mej i arslet och göra lite stroganoff... Hur låter det, lite pervest kankse men vem vet?!

kodat medelande: tycker det är dåligt att getternas bebisar i parken har glömts bort, dom behöver ses innan dom blir stora!!!!!

puss



Ja o sofie

Hon har köpt värsta Mc hammar västen och ja är bara cool i min lugg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0