ännu en dag till historian.

Ja snart är även denna dagen slut.. fast några timmar sak amn nog lyckas slå ihjäl! Har varit en förträfflig dag på jobbet i dag =) lite kyligt på lagret bara men det gäller ju att hålla värmen på alla tänkbara sätt!

high five sa ja te dej!

Nu sitter ja o väntar på Anna panna för vi ska ta oss en sväng till pållarna för att åka lite. Tänkte rensa ut min garderob i afton får se hur det blir med det...

Var hos Alina i går ju, tittade på massa kort från alla hennes resor vill med! Men jag tror jag hoppar bungy jump med gunga såg för otäckt ut bara och kolla på.. ushh
Sen var det A6 med Mickan vilket ledde till nya jeans för hennes del och jag ville i stort sätt ha allt och jag som inte har några pengar fuck fuck..

ha en bra kväll alla ni.. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0